Overslaan en naar de inhoud gaan

Marcel van der Heijden heeft ondernemerskriebels en vertrekt bij Dept

In zijn huidige rol als commercial director kan hij zijn 'energie en passie' niet kwijt. 'Daarom heb ik de knoop doorgehakt.'
Marcel van der Heijden
Marcel van der Heijden

Marcel van der Heijden (35) verlaat Dept om weer te gaan ondernemen. Hij was sinds 2011 de oprichter en managing director van reclamebureau a friend of mine, dat halverwege 2016 opging in Dept.

related partner content for mobile comes here

Sinds 2018 was Van der Heijden als commercial director bij Dept verantwoordelijk voor klanten als Philips, Harman Kardon en FrieslandCampina en medeverantwoordelijk voor het binnenhalen van nieuwe klanten als Beiersdorf, Intersport, PVH, Hero en bol.com.

Het management van zijn team droeg Van Der Heijden in april 2018 over aan Jord Wessels en Marit Hulscher. Samen met Ana Mendez, Rene Verbong en Rens Verweij zijn zij eindverantwoordelijk voor de creatieve tak van Dept in Nederland.

Van der Heijden stopt omdat hij weer wil ondernemen. ‘De mensen die mij goed kennen, weten dat ik een échte ondernemer ben. Door de sterke internationale groei van Dept de afgelopen jaar merkte ik dat mijn rol veranderde en dat ik mijn energie en passie daar steeds moeilijker in kwijt kon. Daarom heb ik de knoop doorgehakt om weer te gaan ondernemen.’

Binnenkort maakt Van der Heijden bekend wat hij gaat doen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in