Overslaan en naar de inhoud gaan

Kellerman breidt online diensten uit met overname Timm & Pimm

Kellerman Bureau in Actie heeft de activiteiten overgenomen van online marketing- en communicatiebureau Timm & Pimm.
Kellerman
Kellerman

Kellerman Bureau in Actie heeft de activiteiten overgenomen van online marketing- en communicatiebureau Timm & Pimm. Kellerman Bureau in Actie is een van de oudste zelfstandige actiemarketingbureaus van Nederland. Sinds 30 jaar houdt het bureau zich bezig met actiemarketing, offline promoties, productlanceringen en instore activaties. Managing partner Freek Paul van Kellerman zegt: 'Met de overname van Timm & Pimm halen we strategische kennis, online expertise en ervaring op het gebied van social media in huis.'

related partner content for mobile comes here

Volgens oprichter Martijn Harpe van Timm & Pimm was het na ruim negen jaar tijd voor een nieuwe stap. ‘Ik kijk met plezier en trots terug op wat we in die periode allemaal bereikt hebben. Met deze overname komen de klanten en het team van Timm & Pimm goed terecht en daar ben ik erg blij mee.’

Een eerste gezamenlijk resultaat is de campagne van het KNCV Tuberculosefonds met Hans Kazan, waarvoor de collega’s van beide bureaus nauw hebben samengewerkt. Voor de klanten van Timm & Pimm verandert er na de overname vrijwel niets. 

Sinds de heropening van de kantoren wordt er vanuit Ouderkerk aan de Amstel samengewerkt op projecten voor onder andere Heineken, Eyescan, Trust, FrieslandCampina en Segway. Hiervoor was Timm & Pimm  gevestigd in de Houthavens in Amsterdam. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Talmon Kochheim

Mooie ontwikkelingen Freek, gefeliciteerd!

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in