Overslaan en naar de inhoud gaan

IPG Mediabrands wint account Domino’s

Bureau is vanaf 1 maart verantwoordelijk voor de algehele strategie en mediaplanning en -inkoop in Nederland en België.
Domino's Pizza
Domino's Pizza

IPG Mediabrands Nederland is vanaf 1 maart verantwoordelijk voor de algehele strategie en mediaplanning en -inkoop van Domino’s in Nederland en België. Dat komt voort uit de pitch, die in het vierde kwartaal van 2024 plaatshad onder begeleiding van Huib Bouma van 3MO.

related partner content for mobile comes here

Saskia Wagenmakers, ceo van IPG Mediabrands Nederland, reageert enthousiast: 'Domino's is
een merk dat durft en dat wil werken met korte lijnen en snel schakelen om zo maximale groei
neer te zetten in de Benelux op merk en performance. Dat past goed bij ons DNA.'

IPG Mediabrands gaat op het account werken vanuit de groep en niet specifiek een van de mediabureaus.

Hoger niveau

'We waren op zoek naar een partner die ons kon helpen onze merkambities naar een hoger niveau te tillen. IPG Mediabrands wist ons te overtuigen met hun diepgaande kennis van de markt, innovatieve aanpak en enthousiasme. We kijken uit naar de gezamenlijke stappen die we vanaf 1 maart gaan zetten', zegt chief marketing officer Benelux Casper Mooyman van Domino’s Pizza Enterprises Limited.

Domino's was eerder klant bij PHD.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in