IPG Mediabrands wint account Domino’s
IPG Mediabrands Nederland is vanaf 1 maart verantwoordelijk voor de algehele strategie en mediaplanning en -inkoop van Domino’s in Nederland en België. Dat komt voort uit de pitch, die in het vierde kwartaal van 2024 plaatshad onder begeleiding van Huib Bouma van 3MO.
Saskia Wagenmakers, ceo van IPG Mediabrands Nederland, reageert enthousiast: 'Domino's is
een merk dat durft en dat wil werken met korte lijnen en snel schakelen om zo maximale groei
neer te zetten in de Benelux op merk en performance. Dat past goed bij ons DNA.'
Vacatures
Campagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuSenior PR & Communicatie Manager
Bobbery AmsterdamIPG Mediabrands gaat op het account werken vanuit de groep en niet specifiek een van de mediabureaus.
Hoger niveau
'We waren op zoek naar een partner die ons kon helpen onze merkambities naar een hoger niveau te tillen. IPG Mediabrands wist ons te overtuigen met hun diepgaande kennis van de markt, innovatieve aanpak en enthousiasme. We kijken uit naar de gezamenlijke stappen die we vanaf 1 maart gaan zetten', zegt chief marketing officer Benelux Casper Mooyman van Domino’s Pizza Enterprises Limited.
Domino's was eerder klant bij PHD.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid