Ed Stibbe en marketing consultancy Epiphany RBC starten ‘Brand Preference Center’
Stibbe en Epiphany zeggen zich te specialiseren in het vergroten van merkvoorkeur.

© Ed Stibbe

© Ed Stibbe
Epiphany Research Based Consultancy, met kantoren in Amsterdam, New York en Singapore en Ed Stibbe & Company uit Amsterdam startten per 1 juli het Brand Preference Center. De samenwerkende partijen zeggen kennis en ervaring in onderzoek en consultancy te bundelen om bedrijven te helpen met nieuwe inzichten en feiten te sturen op het vergroten van merkvoorkeur.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Stibbe en Epiphancy zeggen dat de focus van het Brand Preference Center op drie gebieden ligt.
- Kennis: hoe werkt merkvoorkeur in het digitale tijdperk
- Inzicht: direct bruikbare inzichten om merkvoorkeur te vergroten en groei te versnellen
- Organisatie: ontwerpen van een lenige marketing organisatie met merkvoorkeur als een van de belangrijkste performance indicatoren
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid