Overslaan en naar de inhoud gaan

Ed Stibbe en marketing consultancy Epiphany RBC starten ‘Brand Preference Center’

Stibbe en Epiphany zeggen zich te specialiseren in het vergroten van merkvoorkeur.
Miniatuurvoorbeeld
© Ed Stibbe
Miniatuurvoorbeeld
© Ed Stibbe

Epiphany Research Based Consultancy, met kantoren in Amsterdam, New York en Singapore en Ed Stibbe & Company uit Amsterdam startten per 1 juli het Brand Preference Center. De samenwerkende partijen zeggen kennis en ervaring in onderzoek en consultancy te bundelen om bedrijven te helpen met nieuwe inzichten en feiten te sturen op het vergroten van merkvoorkeur.

related partner content for mobile comes here

Stibbe en Epiphancy zeggen dat de focus van het Brand Preference Center op drie gebieden ligt.

  1. Kennis: hoe werkt merkvoorkeur in het digitale tijdperk
  2. Inzicht: direct bruikbare inzichten om merkvoorkeur te vergroten en groei te versnellen
  3. Organisatie: ontwerpen van een lenige marketing organisatie met merkvoorkeur als een van de belangrijkste performance indicatoren
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in