Overslaan en naar de inhoud gaan

Dolly van den Akker en Marc Pijsel nemen MPG over met investeerder

MPG zou daardoor ruimte krijgen om te ondernemen en verdere digitalisering versneld door te voeren.
Allerhande
Allerhande
© MPG
Allerhande
Allerhande
© MPG

Investeerder Globitas (naar eigen zeggen een onafhankelijke investeerder met focus op ondergewaardeerde bedrijven met oplosbare problemen), neemt samen met het management van contentmarketingbureau MPG, Dolly van den Akker en Marc Pijsel, het bureau over.

related partner content for mobile comes here

MPG heeft zo'n 90 werknemers en een kantoor in Amsterdam en in New York. MPG: 'Met de overname biedt Globitas MPG de kans door te groeien door verdere digitalisering en innovatie van haar dienstverlening.'

Arthur Clement, partner bij Globitas, ziet MPG als een platform waar hij later andere bedrijven ('innovators') aan kan toevoegen. In die zin doet de overname in de verte denken aan het kralen rijgen bij Candid Group en Nosuch Group. Clemtent denkt klanten daardoor 'meer en betere digitale en disruptieve diensten aan te kunnen bieden'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in