Overslaan en naar de inhoud gaan

Digital Brixx verder onder naam Abovo Media

Mediabureau wil grenzen tussen performance en branding, online en offline verbreken.
digital
© 123RF
digital
© 123RF

Digital Brixx, het digitale label van Abovo Media,  gaat verder onder de naam van het moederbedrijf. De grenzen tussen performance en branding, online en offline moeten op deze wijze verder worden doorbroken, zegt Rein Vogel, directeur digital & trading.

'Digital Brixx hebben we twee jaar geleden als apart digitaal label gelanceerd. Het doel was digitale kennis centreren en een versnelling inzetten op alle disciplines van digitale media. Dit heeft zijn effect gehad. Digital Brixx heeft digital advertising bij Abovo Media op de kaart gezet, geprofessionaliseerd en geïntegreerd in de media-oplossingen voor de klanten. Nu is het tijd om deze kennis voort te zetten onder onze eigen naam.'

related partner content for mobile comes here

Er komt wel een nieuwe afdeling binnen het mediabureau: data&tech. Vogel: 'Dat team is volledig ingericht op het verzamelen van data en het vertalen hiervan naar bruikbare inzichten en technieken.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in