Overslaan en naar de inhoud gaan

The Media Nanny van José Woldring krijgt een ‘creatieve broer’, The Brand Father

Samen met broer Rik Woldring en Peter Meere (ex-Vice) gaat ze merken verbinden aan artiesten in muziek en entertainment.
V.l.n.r. Rik Woldring, Peter Meere en José Woldring
V.l.n.r. Rik Woldring, Peter Meere en José Woldring
V.l.n.r. Rik Woldring, Peter Meere en José Woldring
V.l.n.r. Rik Woldring, Peter Meere en José Woldring

José Woldring, de oprichtster van The Media Nanny, haar broer Rik Woldring, die tot voor kort daar ook voor werkte, hebben samen met  Peter Meere, voormalig Vice, The Brand Father opgericht, een creatief bureau voor merken en organisaties. Deze nieuwe speler in  de muziek- en entertainmentsector koppelt talenten en artiesten aan passende merken.

related partner content for mobile comes here

De afgelopen tien jaar bouwde José Woldring The Media Nanny uit tot een gerenommeerd bureau dat onder anderen Martin Garrix, David Guetta, Oliver Heldens en Gianluca Vacchi in zijn stal heeft. Nu gaat ze met haar ervaring en netwerk ook merken helpen bij het maken  van  campagnes die bijdragen aan de missie van het merk en die van warde zijn waarde voor de muzieksector.

Making moves

Woldring: ‘Binnen The Media Nanny kon ik deze vraag van merken niet kwijt en toen was het idee al snel geboren om samen met mijn broer Rik en Peter Meere The Brand Father op te richten’, aldus José Woldring.

Een recent project van The Media Nanny waar The Brand Father zich goed mee kan identificeren is ‘Making Moves In Music’, uitgevoerd voor social network-app Bumble, waarbij het gaat over het toegankelijk maken van de dance-industrie voor opkomende vrouwelijke artiesten.

'Gouden combinatie'

Rik Woldring is ervan overtuigd dat The Brand Father met het netwerk en de goodwill die met The Media Nanny  is  opgebouwd,  een ‘unieke dienst’ biedt die van grote waarde is voor merken die aansluiting willen met de consumers van muziek en entertainment.

Peter Meere zal samen met de zus en broer de kar trekken bij het bureau: ‘Door mijn ervaring bij Vice en de kennis van José en Rik van de muziekindustrie, zie ik deze samenwerking als een gouden combinatie.'

Lees ook het interview met Jose Woldring dat later vandaag op Adformatie verschijnt.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in