Dierenbescherming nieuwe klant bij Zigt
De organisatie komt met een aangescherpte positionering en een nieuw merkverhaal.


De Dierenbescherming heeft na een pitch gekozen voor Zigt. Het betreft een samenwerking rond de mediastrategie, planning, inkoop en onderzoek. Als eerste is vanaf 1 juli een nieuwe merkstrategiecampagne te zien.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De Dierenbescherming komt met een aangescherpte positionering en een nieuw merkverhaal waarbij de nadruk nog meer ligt op het voorkomen van dierenleed. De organisatie zet zich in voor een diervriendelijke samenleving, waarin het welzijn van dieren net zo vanzelfsprekend is als dat van mensen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe Dierenbescherming meldt: ‘Zigt heeft voor onze nieuwe merkstrategie een zeer passende en goede pitch verzorgd die aansluit bij onze doelstellingen.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid