Overslaan en naar de inhoud gaan

De Koninklijke Bibliotheek nieuwe klant Zigt

Bureau heeft jaarstrategie ontwikkeld en gaat het media-advies en de inkoop verzorgen.
IDO bibliotheek
Beeld: Een IDO-klant (Informatiepunten Digitale Overheid)
© Zigt
IDO bibliotheek
Beeld: Een IDO-klant (Informatiepunten Digitale Overheid)
© Zigt

De Koninklijke Bibliotheek is nieuwe klant bij Zigt. Het bureau heeft een jaarstrategie ontwikkeld en gaat het media-advies en de inkoop verzorgen. Nu de bibliotheken weer open mogen, gaat vandaag allereerst de merkcampagne van start en vervolgens worden er meerdere kortere campagnes ingezet.

related partner content for mobile comes here

De campagnes draaien als eerste om meer bekendheid voor de Informatiepunten Digitale Overheid (IDO) in de bibliotheek. Bij deze informatiepunten kunnen mensen terecht met vragen over de overheid, zoals over toeslagen, AOW, uitkering, belastingen, rijbewijs en zorg. De medewerkers van het informatiepunt helpen zoeken naar de juiste informatie.

Binnenkort wordt het 200ste IDO geopend in Oegstgeest.

Stephanie Verhagen, adviseur basisvaardigheden en digitale inclusie van De Koninklijke Bibliotheek: ‘Nu het moment daar is dat alle bibliotheken weer open mogen, en we ons tweehonderdste Informatiepunt Digitale Overheid (IDO) openen, is dit voor ons hét moment om met onze nieuwe campagne te beginnen. Zigt heeft voor dit maatschappelijke thema een passende mediastrategie opgezet. Zo kunnen we mensen bereiken die niet zo “digitaal” zijn over de mogelijkheid om in de bibliotheek goed geholpen te worden.'

Zigt richt zich met de campagnes op de doelgroepen ouderen, 'nieuwe Nederlanders' en laaggeletterden, waarbij tv en online video de basis vormen, ondersteund door Sea.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in