Overslaan en naar de inhoud gaan

Vier nieuwe klanten voor Abovo Maxlead

Museum Hermitage Amsterdam, voetbalclub AZ, snackmerk Mitsuba en de tentoonstelling Vincent meets Rembrandt.
logo abvovo
logo abvovo

Abovo Maxlead heeft vier nieuwe klanten: museum Hermitage Amsterdam, voetbalclub AZ, het recent gelanceerde snackmerk Mitsuba en de tentoonstelling Vincent meets Rembrandt.

related partner content for mobile comes here

Elk van deze klanten heeft zijn eigen uitdaging. Abovo Maxlead gaat met verschillende on- en offline oplossingen deze merken ondersteunen. Bij Mitsuba is de doelstelling het vergroten van de naamsbekendheid en zichtbaarheid, deze nieuwe snack wordt met tv-billboarding breder bekendgemaakt bij de doelgroep. Bij Vincent meets Rembrandt is de doelstelling vooral gericht op conversie, het binnenhalen van klanten. In dit geval hulp bij de verkoop van tickets voor de tentoonstelling.

Gerald Smith, head of marketing en media bij voetbalclub AZ, over de keuze voor Abovo Maxlead: 'Wij willen na het corona jaar echt weer fans verwelkomen in ons vernieuwde stadion. Dus de periode van seizoenkaartverkoop is heel belangrijk. Het team van Abovo Maxlead kwam met een goed onderbouwde aanpak.'

Willem-Albert Bol, sinds dit voorjaar ceo Abovo Maxlead: 'Vier compleet verschillende merken, waarvan de eerste resultaten die we zien binnenkomen de goede match bevestigen. Hoe verschillend iedereen ook is, we delen wel dezelfde visie en passie op het gebied van data, creatie en media.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in