Overslaan en naar de inhoud gaan

Candid trekt Frank Bitter aan om mediatak te leiden

Man die Mediacom groot maakte moet nu ook positie media-investment-management van Candid versterken
Frank Bitter
Frank Bitter
Frank Bitter
Frank Bitter

Candid heeft Frank Bitter aangesteld als de nieuwe managingdirector Media. Hij zal in zijn functie samen met de agency-leads verantwoordelijk zijn voor de groei van M2Media en het te fuseren Stroom en de Media Maatschap.

related partner content for mobile comes here

Bitter was verantwoordelijk voor het bouwen van Mediacom tot een topspeler vanaf 2006 en werkte zowel in nationaal als internationaal. In zijn laatste functie was hij vanuit Londen verantwoordelijk voor de Emea-regio bij Mediacom.

Bouwer

Met de komst van Bitter wil Candid groot worden in het mediaspecialisme. Edward Knol, chief operating officer van Candid, zegt dat de nieuwe managingdirector heeft bewezen te kunnen zorgen voor de groei van klanten, het ontwikkelen van teams en het verder uitbouwen van proposities en dienstverlening.

Knol: ‘Frank doet dat met zowel professionele als menselijke eigenschappen die perfect passen binnen Candid’.

Enorme potentie

Volgens Rudiger Wanck, ceo van Candid, onderstreept het binnenhalen van de kennis en ervaring die van Bitter ‘nogmaals onze ambities en de sterke groei die we met het Candid-platform doormaken’.

Bitter zelf heeft er alle vertrouwen in dat het wel goedkomt met de ambities met de mediatak. Hij zegt onder de indruk te zijn van de kwaliteit van de mensen bij de mediabureaus van Candid en de media-services- unit. ‘De mediadivisie van het Candid Platform heeft enorme potentie.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in