Overslaan en naar de inhoud gaan

Boomerang lanceert Social Scan: 'Menselijkheid bepaalt groei'

De zogenaamde ‘Social Scan’ van Boomerang Agency moet ervoor zorgen dat de marketing van merken socialer wordt.
Nike
Merken communiceren steeds menselijker. Beeld: Still uit de campagne van Nike naar aanleiding van de Black Lives Matter-beweging.
Nike
Merken communiceren steeds menselijker. Beeld: Still uit de campagne van Nike naar aanleiding van de Black Lives Matter-beweging.

Het Amsterdamse Boomerang Agency wil er met een zogenaamde 'social scan' voor zorgen dat de marketing- en communicatie van merken socialer wordt. Volgens Boomerang wordt de groei van een merk tegenwoordig grotendeels bepaald door de mate van ‘menselijkheid’.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in