Albert Heijn ook komende jaren klant bij Dentsu
Albert Heijn heeft voor de komende jaren het contract met het mediabureau van Dentsu voor de Benelux verlengd. Ook Bol, Etos en Gall & Gall blijven onderdeel van deze samenwerking.
Sinds 2019 werken Albert Heijn, Bol, Etos en Gall & Gall samen met mediabureau Dentsu aan het versterken van hun merkposities en het realiseren van groei. De samenwerking is gebaseerd op een geïntegreerde aanpak, waarbij datagedreven strategieën worden gecombineerd met consumenteninzicht. Binnen CXM (Customer Experience Management) richt Dentsu zich op digitale touchpoints, zoals gepersonaliseerde e-mails.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente Altena
Dentsu won voor zowel Bol als Albert Heijn meerdere keren awards, waaronder Amma’s en Effie
Verder bouwen
Johan van der Zanden, directeur marketing en communicatie Albert Heijn: 'We kijken ernaar uit om samen verder te bouwen op de sterke basis die we sinds 2019 hebben gelegd. Met een strategische aanpak en vernieuwende ideeën versterken we onze merken en bereiken we onze klanten op een steeds
betere manier. Deze verlenging markeert een volgende stap richting groei.'
Boris Nihom, ceo Dentsu Benelux: 'Deze verlenging bevestigt het wederzijdse vertrouwen en onze gedeelde ambitie om grensverleggende resultaten te behalen. Met onze data-gedreven strategieën en creatieve aanpak blijven we Albert Heijn, Bol, Etos en Gall & Gall ondersteunen in het versterken van hun positie in de markt.'
Foto v.l.n.r. Michael Willems (Dentsu), Johan van der Zanden (AH), Tui Six (Merkle), Laurens de Roode (Dentsu).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid