Overslaan en naar de inhoud gaan

Albert Heijn ook komende jaren klant bij Dentsu

Ook Bol, Etos en Gall & Gall blijven onderdeel van deze samenwerking.
dentsu AH
dentsu AH

Albert Heijn heeft voor de komende jaren het contract met het mediabureau van Dentsu voor de Benelux verlengd. Ook Bol, Etos en Gall & Gall blijven onderdeel van deze samenwerking.

related partner content for mobile comes here

Sinds 2019 werken Albert Heijn, Bol, Etos en Gall & Gall samen met mediabureau Dentsu aan het versterken van hun merkposities en het realiseren van groei. De samenwerking is gebaseerd op een geïntegreerde aanpak, waarbij datagedreven strategieën worden gecombineerd met consumenteninzicht. Binnen CXM (Customer Experience Management) richt Dentsu zich op digitale touchpoints, zoals gepersonaliseerde e-mails.

Dentsu won voor zowel Bol als Albert Heijn meerdere keren awards, waaronder Amma’s en Effie

Verder bouwen

Johan van der Zanden, directeur marketing en communicatie Albert Heijn: 'We kijken ernaar uit om samen verder te bouwen op de sterke basis die we sinds 2019 hebben gelegd. Met een strategische aanpak en vernieuwende ideeën versterken we onze merken en bereiken we onze klanten op een steeds
betere manier. Deze verlenging markeert een volgende stap richting groei.'

Boris Nihom, ceo Dentsu Benelux: 'Deze verlenging bevestigt het wederzijdse vertrouwen en onze gedeelde ambitie om grensverleggende resultaten te behalen. Met onze data-gedreven strategieën en creatieve aanpak blijven we Albert Heijn, Bol, Etos en Gall & Gall ondersteunen in het versterken van hun positie in de markt.'

Foto v.l.n.r. Michael Willems (Dentsu), Johan van der Zanden (AH), Tui Six (Merkle), Laurens de Roode (Dentsu).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in