Overslaan en naar de inhoud gaan

Johan van der Zanden, Yvonne Prins en Eric Kip in SIRE-bestuur

Het bestuur bestaat nu uit zestien personen.
sire
De nieuwe bestuursleden van SIRE.
sire
De nieuwe bestuursleden van SIRE.

De Stichting Ideële Reclame (SIRE) heeft Johan van der Zanden (Albert Heijn), Eric Kip (Wildstone Europe) en Yvonne Prins (ex-UM NL) in het bestuur verwelkomd. 'Met hun rijke historie in de reclame- en mediawereld en jarenlange expertise in het maken van campagnes gaan zij een belangrijke bijdrage leveren om SIRE-campagnes gedurende de aanstellingsperiode van vier jaar naar een hoger niveau te tillen', verwacht Lucy van der Helm, directeur van SIRE.

related partner content for mobile comes here

Prins: 'SIRE is een club die lef toont, verhalen vertelt die ertoe doen en mensen aan het denken zet. Daar zet ik me graag voor in.'

Van der Zanden: 'Al jaren bewonder ik de campagnes van SIRE die op een gedurfde wijze maatschappelijke thema's aansnijden. Fijn dat ik mijn kennis en ervaring hiervoor kan inzetten.'

Kip: 'Ik geloof in de kracht van communicatie om niet alleen bewustwording te creëren, maar ook om mensen écht in beweging te brengen. Ik zie ernaar uit om hiervoor een bijdrage te leveren.'

Belangeloos

In het SIRE-bestuur zijn professionals uit alle disciplines van de Nederlandse communicatie- en mediasector en opdrachtgevers vertegenwoordigd. Bestuursleden werken vier jaar belangeloos mee aan de ontwikkeling en uitvoering van campagnes over maatschappelijke misstanden die volgens SIRE en de Nederlandse samenleving aandacht verdienen.

Het bestuur van SIRE ziet er nu als volgt uit:

• Monique van den Berg, Senior PR/Comms Consultant Coopr / Freelance
• Tanja Bom, Head of Marketing Communications ABN Amro
• Ard Bossema, Director Marketing & Strategy EMEA & Americas Grolsch / Asahi Europe & International
• Samantha Catsburg, CEO Mediabureau Stroom
• Sylvia Coumans, Manager Merk en Marketingcommunicatie PostNL
• Marcel Hartog, Creative director Joe Public Amsterdam
• Lucas Hulsebos, CEO DVJ Research Group
• Eric Kip, Managing Director Wildstone Europe
• Diana Matroos, Presentator, journalist, dagvoorzitter, bestuurder
• Talisia Misiedjan, Co-owner & Creatief directeur bij A Million Faces
• Marc Oosterhout (voorzitter), Brand consultant bij Eastwood - the art of positioning
• Yvonne Prins, entrepreneur/former CO-CEO UM NL
• Doeke de Steur, CEO & Partner Creative Media Network
• Christine Swart, Oprichter & Partner Firma Twist
• Jacques Vereecken, Independent creative director
• Johan van der Zanden, Directeur Marketing & Communicatie Albert Heijn

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in