Overslaan en naar de inhoud gaan

72andSunny breidt multicultureel team verder uit met 4 medewerkers

De nieuwe medewerkers hebben een internationale achtergrond.
Nedal Ahmed
Nedal Ahmed

Het Amsterdamse bureau 72andSunny heeft zes nieuwe medewerkers aangenomen. Allen hebben een diverse achtergrond. Volgens Carlo Cavallone, executive creative director en partner bij het bureau, weerspiegelen deze aanstellingen de ambitie om culturele diversiteit op de werkvloer te stimuleren. 

related partner content for mobile comes here

Chris Colliton en Kevin Weir gaan aan de slag als creative directors voor het account Uber. Het duo zat eerst bij Droga5. Daar wonnen zij een Titanium Lion bij Cannes Festival voor hun campagne 'Crocodile Dundee' voor Tourism Australia.   

Nedal Ahmed, zat ook voorheen bij Droga5, wordt senior copywriter voor het Adidas. Ze is geboren in Libië en op 11-jarige leeftijd naar de Verenigde Staten verhuisd. Bij Droga5 won ze een Emmy voor de anti-racisme campagne 'The Talk' voor Procter & Gamble.

Anne Graham neemt de rol als brand director voor Google op zich. Hiervoor werkte ze als vice president of business development voor het goede doel (RED). Ook deed ze vijf jaar de marketing bij Major League Soccer. 

Kirk Johnsen zat al bij het bureau, maar krijgt een nieuwe functie: hij wordt brand director voor het account Adidas. Hij werkte voorheen op Nike, Corona and EA Sports.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in