Brunel doet activatiecampagne voor Volvo Ocean Race

De activatiecampagne ‘Get On Board’ is zowel online als offline.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Er is een vernieuwd rondom het sponsorship van de Volvo Ocean Race 2014 – 2015 gelanceerd.

Na een bureau-oriëntatie koos de arbeidsbemiddelaar en detacheerder voor het samenwerkingsverband van CONSPIRACYSINC en Pippi voor de ontwikkeling en uitvoering van de internationale campagne.

De samenwerking zal zich vertalen naar een langlopende campagne, die de deelname van Team Brunel aan de Volvo Ocean Race zowel online als offline zal activeren.

Centraal in de campagne staat het online platform brunelsailing.net waarop mensen Team Brunel kunnen volgen. Later dit jaar volgt een digitale activatiecampagne.

De start op 4 oktober in Spanje.

 

 

 

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie