Premium

Brits sportdrankmerk maakt van 'gewone' mensen superhelden

Lucozade lanceert dure herpositioneringscampagne om een bewuster imago creëren.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De campagne werd bedacht en geproduceerd door .

In &;Find Your Flow&; zien we drukke mensen boven zich zelf uitstijgen en haast onwerkelijke dingen doen.

staat in Groot-Brittannië voornamelijk bekend als de ideale &;katerdrank&;. Daar wil het sportdrankmerk met een dure herpositioneringscampagne verandering in brengen. Volgens investeert het sportdrankmerk daarom zo&;n 14 miljoen pond in de productie en exploitatie van de &;Find Your Flow&;-campagne. Als onderdeel van de campagne zouden zelfs de tunnels bij Oxford Circus-station tijdelijk worden verdeeld in &;slow and flow lanes&;.

De commercial wordt vooralsnog alleen uitgezonden op Britse televisiezenders en online.

Credits
Client: Lesley Stonier, Marketing Manager, Lucozade Ribena Suntory
Creative director: Darren Wright
Creatives (out-of-home): Alex Tizard, Jonathan Rands
Creatives (TV): Theo Bayani, Miguel Gonzalez
Creative (radio): Howard Green
Account director: Sarah Jones
Agency producer: Emma Fasson
Creative producer: Freya Thompson
Planner: Holly Clancey
Production company: Park Pictures
Director: Nathan Price
Editor: Paul Hardcastle
Producer: Ben Croker
Illustrator: Crispin Finn
Designer: George Goldsack
DoP: Justin Brown
Post-production: MPC
Soundtrack composers: Zeben Jameson, Finn Vine
Audio post-production: Wave Studios, Jack

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie