Bol.com trekt alles uit 'de doos' en krijgt lachers op zijn hand

Het meest opmerkelijke werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.

Bol.com staat bekend om hun komische inhakers en scherpe pen. Sinds kort blazen ze ook heel wat tijd en energie in hun TikTok-kanaal en dat is te zien. Door het zien van deze productvideo's en andere iconische content wil je spontaan de hele webshop leegkopen.
 

Dit moet de meest fantastische reclame ooit zijn.

@bol.comHet zouden je buren maar zijn♬ origineel geluid - bol.com


Dat vinden de volgers van Bol.com ook.

bol.com


Het zijn duidelijk erg harde werkers.


Je moet er wat voor over hebben.

bol.com


Om maar met de deur in huis te vallen.


Diegene verdient een salarisverhoging.

bol


Eerlijkheid duurt het langst.

bol


Ze verkopen er zelfs dingen waarvan je niet wist dat ze bestonden.

 

@bol.com

Maak er geen potje van ⚠️

♬ origineel geluid - bol.com


Bol.com laat zich weer van zijn gewiekste kant zien.

bol


Er zijn er nog véél meer.

bol


De video's zijn zo goed dat je er naar blíjft kijken.


Was het een loop..?

bol


Zelfkennis hebben ze ook.


De reacties liegen er niet om.

bol

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Wazjma Wardak.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie