De podcast over marketing en media waarmee je binnen 15 - 20 minuten op de hoogte bent van alles wat er speelt in medialand. Daniel Kok en Thijs van Dijk praten je bij onder het genot van een goede bak koffie.
In deze aflevering kijken we terug op de sportzomer die uiteindelijk geen sportzomer werd. We bespreken de overgevoeligheid in de wereld en de reacties van mensen en merken. Waarom is sport het ventiel van onze samenleving en wat gebeurt er nu we dit als mensen missen?
Nascar komt in het nieuws in de Verenigde Staten vanwege galgenhumor, de NBA maakt het basketbalseizoen af in Disneyworld en waarom profiteert ESPN hiervan?
Turner Epke Zonderland is het nieuwe gezicht van de Groningse start-up The Shaving Institute en de terugkeer van Arjen Robben biedt kansen voor sponsors. Waarom heeft toptennisser Novak Djokovic een nieuwe bijnaam? En hoe zit het met E-too in E-Sports?
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!