De podcast over marketing en media waarin je binnen 15 - 20 minuten op de hoogte bent van alles wat er speelt in medialand. Daniel Kok en Thijs van Dijk praten je bij onder het genot van een goede bak koffie.
In deze aflevering: Hoe ziet de wereld eruit na de coronacrisis? We spelen bullshit bingo met Post Growth Economy, Soap Police en under-the-skin surveillance met dank aan The Financial Times en de Correspondent.
RUMAG zwaar onder vuur dankzij Arjen Lubach. Beter goed gejat of slecht bedacht, en hoe denken Steve Jobs en Pablo Picasso daarover?
Hitsige singles wegens contactverbod en datingapps als Tinder, Happen & Innercircle maken overuren gedurende de crisis.
Victor Knaap over de oorlog in de media-industrie en onze kijk op de V-shaped recessie. Wij zien de toekomst in elk geval rooskleurig in en tot die tijd blijven we lekker thuiswerken, thuis work-outs doen en thuis bakkies maken.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!