
Het Nederlandse media- en reclamebedrijf Azerion lijft het eveneens Nederlandse advertentienetwerk [M]media in. Met de overname krijgt Azerion toegang tot het advertentienetwerk van [M]media, dat zich focust op de categorieën automotive, sport en lifestyle. De zo'n honderd apps en websites die gebruikmaken van de dienstverlening van [M]media, bereiken volgens het bedrijf maandelijks circa tien miljoen Nederlandse consumenten.
Specialisten
Azerion breidt door de overname ook zijn personeelsbestand uit. Bij [M]media werken onder meer SEO-specialisten, technisch experts in advertentieverkoop en marketeers die zich focussen op socialmediamarkting en het publiceren van branded content. De partijen communiceren geen overnamebedrag.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensBeursgenoteerd
Azerion ging in februari naar de Amsterdamse beurs en werd destijds op zo'n 1 miljard euro gewaardeerd. De beursgang moest netto ruim 313 miljoen euro aan contanten opleveren en was bedoeld om de groei van het bedrijf te versnellen. De overname van [M]media is een concrete uiting van die groeiambities.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee