Anne Marije de Vries Lentsch is benoemd tot Chief Commercial Officer bij Hearst Netherlands. In deze nieuwe rol overziet ze beide commerciële b2b-afdelingen van de uitgever. Naast The Hearst Agency geeft ze ook leiding aan het salesadvertisingteam van Hearst Netherlands.
Commercial director Vincent Siegelaar verlaat na ruim een jaar de organisatie. Hij heeft volgens Hearst gekozen voor een carrière buiten Hearst. Hij laat weten zich te beraden op een volgende stap.
De benoeming van De Vries Lentsch is onderdeel van de strategische veranderingen in het kader van ‘One Hearst Europe’, waarmee Hearst zich richt op een geïntegreerde, gezamenlijke aanpak binnen Europa. Eerder vertrok CEO Luc van Os in dit kader. Zijn opvolgster is Marscha Krouwel in de functie van country manager.
Door deze veranderingen moeten de activiteiten in de vier geëxploiteerde markten van Hearst Magazines Europe – het Verenigd Koninkrijk, Italië, Spanje en Nederland – beter op elkaar worden afgestemd.
De Vries Lentsch: ‘Recent zijn we een nieuw programma begonnen: “The Power of Positivity”. Het doel is om de ervaringen die we opdoen met dit programma te vertalen naar onze partners en hen te helpen. Mijn mantra is altijd geweest: “Be Better Together”. En in deze uitdagende tijden geloof ik nog meer in samenwerken en samen delen.’