De scholen zijn weer begonnen en dat is voor Albert Heijn reden genoeg om aan de slag te gaan. Niet alleen om tientallen pallets frikandelbroodjes en energiedrank in te slaan, maar ook om te laten zien dat zij de marketingtrucjes wel doorhebben.
Ze hebben de webcaremedewerker even lekker vrij gelaten om helemaal los te gaan op Facebook en voor woordgrapjes kun je diegene blijkbaar altijd wakker bellen. Maar veel mensen kunnen het woordgrapje van Albert Heijn wel waarderen.
Albert Heijn maakt een woordgrap op Facebook die zo de schoolboeken in kan.
Veel mensen kunnen wel lachen om het grapje van Albert Heijn.
Scherp, Albert Heijn. Scherp.
Maar sommigen zijn het hier niet mee eens en lijken de grap te willen verpesto.
Voordat deze klant de grap heeft begrepen, is de houdbaarheidsdatum al Farfalle.
Toch zijn er een hoop pubers die dit prima zouden vinden als lunch.
Met een beetje moeite pasta best.
Na één dag heb je al zo veel penne uitgedeeld, dat je de Tagliatelle kwijt bent geraakt.
In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Lianne Kleinjan.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!