Overslaan en naar de inhoud gaan

Ahold Delhaize houdt mediapitch

De review moet ervoor zorgen dat Ahold Delhaize per land `fit for the future´ blijft.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Opnieuw is er een grote mediapitch in de Nederlandse markt. Ahold Delhaize - met onder meer het merk Albert Heijn, Etos en Gall & Gall - kijkt rond voor mogelijk een nieuw mediabureau. GroupM-bureau Wavemaker is al enige tijd het mediabureau van Ahold dat in de zomer fuseerde met het Belgische Delhaize. Dat was in 2012, toen Wavemaker nog MEC heette.

'Verfrissende aanpak'
Maarten van Tartwijk
, manager external communications, licht toe: 'Ahold Delhaize heeft besloten een mediareview te houden, omdat we in transitie zijn op het gebied van marketingcommunicatie in het snel veranderende medialandschap. We beginnen in de Benelux, waarna andere landen binnen Europa volgen om synergie tussen de merken te realiseren en het huidige fundament verder uit te bouwen.'

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in