De benoeming van Adam Noel volgt op de aanstelling van Dave Canning and Dan Treichel als ECD's in het begin van het jaar.
Adam Noel werkte in de VS onder meer bij Droga5, BBDO, JWT en Wieden+Kennedy. Dit is zijn eerste baan in Europa.
180 Amsterdam kondigt nog meer belangrijke nieuwe benoemingen aan als onderdeel van de ambitie van Canning en Treichel om een 'world-leading' creatief team samen te stellen.
Noel was medeverantwoordelijk voor de creatie van de Decode Jay-Z campagne voor Microsoft die in 2011 bij Cannes Lions bekroond werd met Titanium Leeuw en een Grand Prix; voor Tap Project van Unicef en voor veelgeprezen campagnes voor Nike, Snickers en Activision.
Al Moseley, President and Chief Creative Officer, 180 Amsterdam, noemt de aanstelling van Noel een 'major coup' voor 180 Amsterdam. 'After Dan and Dave came onboard at the start of 2015, we felt it was important to take our time in selecting the world’s most creative talents to join our team, and, as soon as we met Adam, we knew he had the exact attitude, pedigree and flair that we were looking for.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!