Overslaan en naar de inhoud gaan

Zes nominaties e-mail marketing awards

De jury van de Nationale E-mail Marketing & E-mail Publishing Awards heeft een keuze gemaakt uit de circa 60 inzendingen. Zes cases komen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De genomineerden in de categorie E-mail Marketing zijn: Renault met de campagne Renault Clio in samenwerking met Wegener DM, Transavia/Basiq Air in samenwerking met E-Village en met de campagne 'Je leven lang internet' in samenwerking met Veritate Company.

related partner content for mobile comes here

In de categorie E-mail Publishing zijn genomineerd: Funda met ‘Funda Coach’, Zwitserleven met ‘Zin’ en Conimex, ‘wekelijkse wokmail’, in samenwerking met Reddion.

De prijzen voor de beste e-mailcampagnes van Nederland worden uitgereikt tijdens de De Derde Nationale E-mail Marketing Conferentie, die op 15 september 2004 plaatsheeft in Media Plaza te Utrecht.

De jury die bestaat uit Marc Borgers, zelfstandig marketingadviseur, Beer Flik van Dynamic Zone, Wijnand Jongen van Thuiswinkel.org en Peter Joziasse van TPG Post.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in