Overslaan en naar de inhoud gaan

Wat doen deze jongens bij KFC?

En: hoe zit het met boven de vouw adverteren, en wat doet de BBC qua contentmarketing?
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Drie interessante internationale artikelen deze week:

related partner content for mobile comes here

1. 

Boven of onder de vouw adverteren, that&;s the question. En ja, dat geldt ook voor online, nog steeds. Maakt niet uit hoe groot het scherm is.

2. ">What does BBC Taster tell us about the future of content marketing?

De Britse omroep heeft serieuze plannen wat betreft contentmarketing, en is niet bang te experimenteren.

3. 

Een speciaal voor de Chinese KFC-campagne ontwikkelde app werd in één maand tijd 1,3 miljoen keer gedownload.

Enkele ingrediënten: poppetjes naar voorbeeld van een Chinese/Zuid-Koreaanse boyband, een offline-online ervaring: van de offline poppetje naar een digitale ervaring.

Maar offline blijft dominent: de kartonnen versies van de bandleden worden geknuffeld, en gestolen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in