Overslaan en naar de inhoud gaan

Vuurwerkcampagne gelanceerd

Vanavond is de jaarlijkse vuurwerkcampagne van Stichting Consument en Veiligheid van start gegaan. Het gaat om een viral gemaakt door…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne met als thema Shit Happens is gericht op jongens tussen de 12 en 18 jaar. In de die gepersonaliseerd kan worden, is te zien hoe het gezicht van een vuurwerkslachtoffer door een chirurg wordt gereconstrueerd. Zijn ogen zijn intact, maar voor de rest van het gezicht heeft de arts een ander lichaamsdeel - namelijk de billen - gebruikt. De film werd geregisseerd door Lourens Blok (Caviar).

related partner content for mobile comes here

Het is het derde achtereenvolgende jaar dat Stichting Consument & Veiligheid een virale campagne inzet. Volgens de stichting werd met de L.A.A.F. en F.L.A.A.F.-campagne (van Selmore) een goed resultaat bereikt. Dit jaar is voor het eerst dat er helemaal geen tv wordt ingezet. In Adformatie is deze week te lezen hoe de campagne tot stand kwam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in