Verkiezing: beste bericht over digitale marketing
Voor alles is een verkiezing, zo lijkt het. Nu is er ook de verkiezing ‘Wat is het beste bericht over digitale marketing uit 2009?’ georganiseerd door ‘Artikel van het Jaar’.
'Artikel van het Jaar’ wil met deze verkiezing ‘een bescheiden bijdrage leveren aan het bevorderen van kennisdeling over digitale marketing. Daarnaast beoogt de organisatie de auteurs die hun opinie, onderzoek en cases met anderen delen te bedanken en te stimuleren hun kennis met anderen te delen.’
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe initiatiefnemers zijn Dennis Pekel Benjamin van Gelder, Meni Koppenhol en Ilana Meijers.
Hun motivatie: ‘Hoewel er geen algemeen geaccepteerde definitie is, zijn wij gepassioneerd over digitale marketing. Berichten over internet marketing, interactieve marketing, social media, web 2.0, mobiele marketing, online communities en e-commerce proberen wij op de voet te volgen.
'Het aanbod van informatie is dermate omvangrijk dat sommige interessante artikelen en blogpostings ongetwijfeld aan ons voorbij zullen gaan. En dat zal waarschijnlijk niet alleen voor ons gelden. Daarom hebben wij recent via diverse LinkedIn-groepen anderen gevraagd naar hun favoriete artikel of blogposting op het gebied van digitale marketing. De reacties op deze vraag waren heel verschillend, hetgeen de initiatiefnemers heeft gestimuleerd deze verkiezing te organiseren. Met dit initiatief wordt een overzicht verkregen van de meest interessante artikelen en blogpostings over digitale marketing uit 2009.’
Om deel te nemen aan deze verkiezing moeten de berichten aan een aantal criteria voldoen. Naast geschreven teksten worden ook beeldfragmenten en diavoorstellingen geaccepteerd. De informatie in het bericht moet grotendeels in het Nederlands te zijn.
Bezoekers van de site kunnen berichten nomineren en stemmen op hun favoriete bericht. De verkiezing is 24 december gestart en loopt tot 14 januari 2010.
Op 15 januari 2010 wordt de winnaar bekendgemaakt. De hoofdprijs bestaat op dit moment in ieder geval uit een dinerbon ter waarde van 250 euro. Maar, zo meldt de site ‘de organisatie doet pogingen het prijzenpakket verder uit te breiden’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid