Toys 'R' Us naar Group M
WPP’s Group M (Mediaedge:cia en MindShare) haalt het derde media-account binnen een week binnen met speelgoedretailer Toys 'R' Us.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het Amerikaanse bedrijf heeft het 125 miljoen dollaraccount geconsolideerd bij Group M, waarbij Mediaedge:cia is aangewezen als het bureau voor de planning en buying.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De mediabelangen waren tot nu toe verdeeld tussen Starcom en Tapestry. Onlangs schoof Toys 'R' Us het reclameaccount al van Leo Burnett naar Young & Rubicam.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEr zou geen review zijn geweest voor het media-account. Afgelopen week kreeg Group M al Paramount Pictures en (een deel van) Nestlé als nieuwe klant (Brandrepublic).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid