Overslaan en naar de inhoud gaan

TGIF: de meest opvallende reclamecampagnes in juli

Bureau Brandfighters luidt het weekend in met vier campagnes die afgelopen maand het meest opvielen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Interpolis – Dit kan jou ook gebeuren...


Beep beep, boom! Deze video van Interpolis laat je op indringende manier bewust worden van de gevolgen van mobielgebruik achter het stuur. Het feit dat 89% van de automobilisten niet mobielvrij rijdt wordt in beeld gebracht met een testparcours. Automobilisten leggen dit parcours af met een smartphone in de hand. De video begint speels en luchtig, maar eindigt met een harde klap.

related partner content for mobile comes here

Beep beep, boom! Deze video van Interpolis laat je op indringende manier bewust worden van de gevolgen van mobielgebruik achter het stuur. Het feit dat 89% van de automobilisten niet mobielvrij rijdt wordt in beeld gebracht met een testparcours. Automobilisten leggen dit parcours af met een smartphone in de hand. De video begint speels en luchtig, maar eindigt met een harde klap.

Lees meer over de campagne.

P&G - My Black is Beautiful


My Black is Beautiful gaat over het gesprek dat Amerikaanse ouders voeren met hun kinderen over gelijke rechten en kansen ongeacht achtergrond of ras. In ‘The Talk’ wordt dit weergegeven in korte clipjes om bewustzijn te vergroten en de dialoog met elkaar aan te gaan.

My Black is Beautiful gaat over het gesprek dat Amerikaanse ouders voeren met hun kinderen over gelijke rechten en kansen ongeacht achtergrond of ras. In ‘The Talk’ wordt dit weergegeven in korte clipjes om bewustzijn te vergroten en de dialoog met elkaar aan te gaan.

Jet Blue – Little Tickets


Het plannen van een vakantie is voor veel hardwerkende ouders een grote opgave. Wat als je juist de kinderen die verantwoordelijkheid geeft? Jet Blue maakte voor deze campagne een pop-up reisbureau waar kinderen discussiëren over de welverdiende vakantie voor hun familie deze zomer. ‘A little time together can go a long way.’

Het plannen van een vakantie is voor veel hardwerkende ouders een grote opgave. Wat als je juist de kinderen die verantwoordelijkheid geeft? Jet Blue maakte voor deze campagne een pop-up reisbureau waar kinderen discussiëren over de welverdiende vakantie voor hun familie deze zomer. ‘A little time together can go a long way.’

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Honda - Dream Makers


Een ode aan de film: Honda laat in anderhalve minuut tallloze animatietechnieken zien. In deze rit wordt je meegenomen in het creatieve proces en de ambacht en innovatie achter de Honda-wagens. Wieden+Kennedy Londen zijn de makers van deze commercial. De snelheid van het filmpje is een mooie tegenhanger van wat de makers willen laten zien: het maandenlange creatieve proces dat voorafgaat aan het maken.

Een ode aan de film: Honda laat in anderhalve minuut tallloze animatietechnieken zien. In deze rit wordt je meegenomen in het creatieve proces en de ambacht en innovatie achter de Honda-wagens. Wieden+Kennedy Londen zijn de makers van deze commercial. De snelheid van het filmpje is een mooie tegenhanger van wat de makers willen laten zien: het maandenlange creatieve proces dat voorafgaat aan het maken.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Juli zat vol met bijzondere campagnes die op hun eigen manier opvielen. Heb jij nog een tip of campagne gezien die er absoluut tussen moet? Eind augustus geeft Brandfighters je weer een samenvatting!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in