Overslaan en naar de inhoud gaan

Swiebertje-merk Sorbo zoekt weg omhoog door op te frissen en te innoveren

HUISHOUDBEURS-SPECIAL Het schoonmaakmerk is de macht en kracht van weleer kwijt, productvernieuwing is cruciaal bij het veroveren van een…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

‘Sorbo hier, Sorbo daar, Sorbo is uw hulp in huis’, het is een riedeltje dat de meeste mensen van boven de veertig moeiteloos meeneuriën. Het stamt uit de tijd dat Sorbo een ijzersterk merk was met een hoge bekendheid en grote waardering vanwege kwaliteitsproducten en grootse televisiecampagnes, onder meer die met Swiebertjes Saartje (zie video in dit artikel). Die ‘good old day’s liggen in een ver verleden en uitgerekend in de afgelopen drie jaar heeft Sorbo het nog moeilijker gehad.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in