Start nominaties Citymarketing Innovatie Awards 2010
Tijdens de Citymarketing Innovatiedag op 14 januari 2010 in Utrecht worden er prijzen toegekend aan organisaties of personen die zich op een innovatieve manier onderscheiden. Naast de Citymarketing Innovatie Award voor gerealiseerde initiatieven is er ook een Stimulerings Award voor plannen die het verdienen te worden uitgevoerd.
Uit de nominaties worden drie inzendingen gekandideerd voor de finale. Uit deze finale-nominaties kiest de jury de uiteindelijke winnaars. Alle finale-nominaties worden tijdens de Citymarketing Innovatiedag gepresenteerd.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaDe jury onder leiding van VVD-voorzitter en waarnemend burgemeester van Tilburg Ivo Opstelten zal uit de genomineerde initiatieven de winnaar van de Nationale Citymarketing Award kiezen. De jury wordt verder gevormd door Adjiedj Bakas (Trendwatcher), Loek Hermans (Voorzitter MKB Nederland), Erik van Zwam (Hoofdredacteur Binnenlands Bestuur), Robert Govers (Auteur 'Place Branding', KU Leuven) en Marcel Schonenberg (Directeur Beurs van Berlage).
Voor de Citymarketing Innovatie Awards kunnen concepten, projecten, producten, diensten, toepassingen of vormen van samenwerking die een bijdrage leveren aan de promotie of vermarkting van een plaats, gemeente of regio, recent en vernieuwend zijn, concreet uitgevoerd (of uitvoerbaar) zijn en bruikbaar zijn voor anderen worden genomineerd. Zowel kleine als grote ondernemingen, overheden, non-profitorganisaties, kennis- en onderwijsinstellingen in Nederland als individuele personen kunnen worden genomineerd.
Nominaties kunnen tot 1 december 2009 worden aangemeld via www.netwerkcitymarketing.nl/nominatie-formulier.html.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid