Overslaan en naar de inhoud gaan

Samenwerking Pepsi met Nederlandse band

Frisdrankmerk Pepsi gaat een samenwerking aan met de Amsterdamse pop/rockband Valerius.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Pepsi staat bekend om haar campagnes met grote internationale sterren als , Britney Spears, Justin Timberlake en Beyoncé. Met kiest Pepsi nu ook voor Nederlandse artiesten.

related partner content for mobile comes here

De twee partijen hebben zich tot eind 2010 aan elkaar verbonden. De start van deze samenwerking is te zien in de videoclip van de nieuwe single 'Whenever', die vanaf 18 september verkrijgbaar is. Daarnaast zal eind oktober een speciaal Pepsi Valerius concert plaatsvinden in poptempel Paradiso in Amsterdam.

Valerius, bestaande uit Jesse, Kay, Ivar en Georgy, scoorde begin 2009 een hit met hun debuutsingle 'She doesn't know'. De band werd eerder door TMF tot Kweekvijver Act benoemd en door radiozender 3FM als Serious Talent verkozen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in