RTL 4 marktleider in week 20
De drie publieke zenders hadden in week 20 samen een marktaandeel van 31,9 pct (tijdvak 18.00-24.00 uur, 6+). RTL4 was marktleider.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De vier zenders van RTL Nederland hadden 31,7 pct en de drie zenders van SBS Broadcasting behaalden een aandeel van 20,9 pct. RTL4 was in week 20 marktleider met 18,6 procent. Daarmee was de zender voor het eerst dit jaar groter dan Nederland 1, dat een aandeel van 18,3 procent had. RTL 4 had een aandeel van 17,7, SBS 6 kwam uit op 11,7 pct.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het portret van Máxima was het best bekeken programma van de week met 2.663.000 kijkers. Het NOS Journaal van gisteravond had 2.443.000 kijkers en 1 tegen 100 1.743.000.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid