Overslaan en naar de inhoud gaan

Voordekunst winnaar Logeion Grand Prix Online Communicatie

De Grand Prix Online Communicatie is toegekend aan de Stichting Voordekunst voor zijn online crowdfunding platform. De prijs, een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De tweede prijs ging naar Stedin, voor hun vernieuwende arbeidsmarktcampagne .
In deze tijd van teruglopende kunstsubsidies biedt individuele kunstenaars toegang tot sponsoring door particulieren. Het innovatieve gebruik van online mogelijkheden spreekt de jury, onder voorzitterschap van Jeroen Sprenger (Ministerie van Financiën), enorm aan. In korte tijd is een platform tot stand gekomen dat kunstenaars en kunstliefhebbers bij elkaar brengt. De kunstenaar presenteert zijn project en donatievoorstellen, de sponsor kiest zijn bijdrage en tegenprestatie, en de site houdt bij hoeveel sponsorgeld is toegezegd.

related partner content for mobile comes here

De jury is gecharmeerd van de online functionaliteiten van het platform en de inzet van sociale media als Facebook om de bekendheid ervan te vergroten. "Het online crowdfunding platform VoordeKunst is een inspirerend voorbeeld van deze tijd," aldus de jury.

De Grand Prix Online Communicatie is de prijs voor vernieuwende, grensverleggende en innovatieve sites, applicaties en andere interactieve kanalen. De Grand Prix Online Communicatie is een initiatief van Logeion, vereniging voor communicatie. CommOnline is hét jaarlijkse congres over online communicatie, trends, ontwikkelingen en best practices. CommOnline is een initiatief van fullservice internetbureau Sabel Online.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in