Voordekunst winnaar Logeion Grand Prix Online Communicatie
De tweede prijs ging naar Stedin, voor hun vernieuwende arbeidsmarktcampagne WerkenbijStedin.net .
In deze tijd van teruglopende kunstsubsidies biedt www.voordekunst.nl individuele kunstenaars toegang tot sponsoring door particulieren. Het innovatieve gebruik van online mogelijkheden spreekt de jury, onder voorzitterschap van Jeroen Sprenger (Ministerie van Financiën), enorm aan. In korte tijd is een platform tot stand gekomen dat kunstenaars en kunstliefhebbers bij elkaar brengt. De kunstenaar presenteert zijn project en donatievoorstellen, de sponsor kiest zijn bijdrage en tegenprestatie, en de site houdt bij hoeveel sponsorgeld is toegezegd.
De jury is gecharmeerd van de online functionaliteiten van het platform en de inzet van sociale media als Facebook om de bekendheid ervan te vergroten. "Het online crowdfunding platform VoordeKunst is een inspirerend voorbeeld van deze tijd," aldus de jury.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaDe Grand Prix Online Communicatie is de prijs voor vernieuwende, grensverleggende en innovatieve sites, applicaties en andere interactieve kanalen. De Grand Prix Online Communicatie is een initiatief van Logeion, vereniging voor communicatie. CommOnline is hét jaarlijkse congres over online communicatie, trends, ontwikkelingen en best practices. CommOnline is een initiatief van fullservice internetbureau Sabel Online.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid