Overslaan en naar de inhoud gaan

Pisang Ambon's Welike! campagne

Pisang Ambon richt de pijlen steeds meer op de studentendoelgroep. Het merk komt nu ook met een Facebookcampagne, waarin het op zoek gaat…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Pisang Ambon . Het merk komt nu ook met een , waarin het op zoek gaat naar de meeste gelikede groep vrienden van Nederland (en België).

related partner content for mobile comes here

Insteek van de campagne is kleur bekennen: Pisang Ambon wil dat studenten weer kleur (lees: groene bananenlikeur in een glas) toevoegen aan hun avond, feest of leven. De pay-off: Pisang Ambon adds color.

Hoe werkt het: gedurende de campagne kunnen vriendengroepen (max 4 personen) zich aanmelden en zien hoeveel Facebook likes zij in totaal samen hebben behaald. Vervolgens daagt het merk de vriendengroep uit om hoger in het klassement te komen. Daar krijgen de deelnemers 6 weken de tijd voor.

De uitdagingen bestaan eruit een foto of status-update te plaatsen. Daarmee verdien je Pisang Ambon Likes en kun je hoger uitkomen in het eindklassement.

Op de Facebook-wall van Pisang Ambon worden elke week nieuwe uitdagingen geplaatst, en de highlights van de eerdere challenges gedeeld.

De meeste gelikede vriendengroep gaat er in maart 2012 vandoor met een luxe skireis voor vier personen, naar ‘’ in les Deux Alpes.

Creatie was in handen van Greenberry, dat ook de maakte.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in