Overslaan en naar de inhoud gaan

Pink Elephant en 2foqus starten nieuwe Business Intelligence unit

Bestaande BI-afdeling Pink Elephant wordt samen met team 2foqus ondergebracht in nieuwe Business Intelligence BV.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Pink Elephant breidt hiermee de dienstverlening uit, 2Foqus kan een bredere markt bedienen en de training- en ontwikkelactiviteiten op een hoger niveau brengen. Mark de Lange, Chief Financial Officer van Pink Elephant: ‘Door onze expertise samen te voegen, krijgen we meer kritische massa om te innoveren. Deze samenwerking met 2foqus is een belangrijke stap om onze dienstverlening voor Business Intelligence op een hoger niveau te brengen.’

related partner content for mobile comes here

Dagelijkse leiding van de nieuwe Business Intelligence unit van Pink Elephant komt in handen van Dave Jansen en Mikel Snijders, de oprichters van 2foqus.

IDC voorspelt dat de wereldwijde markt voor Advanced and Predictive Analytics (APA) software wereldwijd van 2,2 miljard dollar in 2013 zal groeien naar 3,4 miljard in 2017. Een deel van de oplossing bestaat uit Business Intelligence-platformen als QlikView - waar 2Foqus mee werkt - die bedrijven op een gestructureerde en intuïtieve manier inzicht geven in hun bedrijfsdata en processen.
In het verlengde daarvan wordt ook verwacht dat de vraag naar oplossingen voor Big Data sterk zal toenemen. Volgens onderzoek van managementconsultancy A.T. Kearney groeien wereldwijde uitgaven aan big data-hardware, -software en -diensten tot 2018 met 30 procent naar een bedrag van 114 miljard dollar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in