(Oproep) Pondres Social Media Onderzoek 2013


Hoe staan de Nederlandse bedrijven ervoor met betrekking tot de inzet van social media en wat kunnen we het komend jaar verwachten? Dat wil Pondres weten.
Pondres: ‘Om de kwaliteit te waarborgen hebben wij wederom het online onderzoeksbureau MWM2 aangehaakt. Samen met hen hopen wij jullie weer van de nodige inzichten te voorzien. Maar het rapport kan niet bestaan zonder respondenten’.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVandaar deze oproep mee te doen aan de enquête.
‘Het invullen van de vragenlijst neemt ongeveer 10 minuten in beslag. Na afloop van het onderzoek ontvang je, indien gewenst, van ons een uitgebreide rapportage met alle ins en outs.
‘Om een kleine indicatie van de vragen te geven:
- Waarom wordt er wel of geen sociale media ingezet?
- Welke socialemediakanalen zijn ingezet in 2012?
- En welke verwacht men in te zetten in 2013?
- Met welke frequentie zijn bedrijven actief op de sociale media?
- Wat zijn de doeleinden van de social media inzet?
- Op basis van welke metrics meet men de resultaten?
‘Dit onderzoek wordt onder diverse branches uitgevoerd om een compleet beeld te krijgen van de ontwikkelingen. Uw medewerking aan het #SMO_13 wordt zeer op prijs gesteld en wij zijn dan ook erg benieuwd naar uw visie op het socialemedialandschap.’
Voor vragen kunt u mailen naar: tim.de.jong@Pondres.nl
of tweeten naar @pondressocial
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid