Overslaan en naar de inhoud gaan

(Oproep) Pondres Social Media Onderzoek 2013

Pondres houdt weer zijn jaarlijkse Social Media Onderzoek 2013 (ofwel #SMO_13).
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hoe staan de Nederlandse bedrijven ervoor met betrekking tot de inzet van social media en wat kunnen we het komend jaar verwachten? Dat wil Pondres weten.

related partner content for mobile comes here

Pondres: ‘Om de kwaliteit te waarborgen hebben wij wederom het online onderzoeksbureau MWM2 aangehaakt. Samen met hen hopen wij jullie weer van de nodige inzichten te voorzien. Maar het rapport kan niet bestaan zonder respondenten’.

Vandaar deze oproep mee te doen aan de .

‘Het invullen van de vragenlijst neemt ongeveer 10 minuten in beslag. Na afloop van het onderzoek ontvang je, indien gewenst, van ons een uitgebreide rapportage met alle ins en outs.

‘Om een kleine indicatie van de vragen te geven:

- Waarom wordt er wel of geen sociale media ingezet?
- Welke socialemediakanalen zijn ingezet in 2012?
- En welke verwacht men in te zetten in 2013?
- Met welke frequentie zijn bedrijven actief op de sociale media?
- Wat zijn de doeleinden van de social media inzet?
- Op basis van welke metrics meet men de resultaten?

‘Dit onderzoek wordt onder diverse branches uitgevoerd om een compleet beeld te krijgen van de ontwikkelingen. Uw medewerking aan het wordt zeer op prijs gesteld en wij zijn dan ook erg benieuwd naar uw visie op het socialemedialandschap.’

Voor vragen kunt u mailen naar:
of tweeten naar

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in