Overslaan en naar de inhoud gaan

Onlinemarketingbedrijf Blue Mango grote winnaar Dutch Search Awards

De tweede editie van de verkiezing vond donderdagavond plaats in B-Amsterdam.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Bureau Blue Mango (onderdeel van Greenhouse Group) gaat met vier Dutch Search Awards naar huis. Het bedrijf won ‘Search in Retail’, ‘Beste lokale campagne, ‘Beste Bing Campagne’ (Bing is hoofdsponsor) en de publieksprijs voor ‘Best Agency’.

related partner content for mobile comes here

Zelfde winnaars als vorig jaar


Blue Mango ging vorig jaar ook al met de meeste prijzen naar huis (3), waaronder 'Best Agency'. De publieksprijs voor ‘Beste in-house team' gaat dit jaar wederom naar Wehkamp. Dat merk wint ook de award ‘Beste PPC campagne’.

' gaat dit jaar wederom naar

Wehkamp. Dat merk wint ook de award ‘Beste PPC campagne’.

. Dat merk wint ook de award ‘Beste PPC campagne’.

Nick Oltvoort van Adwise is benoemd tot ‘Consultant van het jaar’, omdat hij volgens de jury 'continu impact creëert in campagnes.

Meer inzendingen, meer machine learning


In totaal waren 100 bureaus, consultants en merken genomineerd, bijna twee keer zoveel als vorig jaar. De 18 winnaars van de tweede editie van de Dutch Search Awards zijn gekozen door een vakjury met daarin onder andere SEA-experts van Microsoft, Google en LinkedIn. De prijzen werden uitgereikt door presentatrice Geraldine Kemper.

In totaal waren 100 bureaus, consultants en merken genomineerd, bijna twee keer zoveel als vorig jaar. De 18 winnaars van de tweede editie van de Dutch Search Awards zijn gekozen door een vakjury met daarin onder andere SEA-experts van Microsoft, Google en LinkedIn. De prijzen werden uitgereikt door presentatrice Geraldine Kemper.

Tamer Saglambilek is initiatiefnemer van de Dutch Search Awards. Hij ziet een duidelijke trend in de ingezonden campagnes: ‘Dit jaar is er meer dan ooit focus op machine learning en artificial intelligence. Dat zal de komende jaren alleen maar toenemen. De cases worden steeds inventiever’.

Hieronder alle winnaars:

BESTE GEBRUIK VAN SEARCH IN RETAIL
Blue Mango Interactive & Saniweb.nl

BESTE GEBRUIK VAN SEARCH IN AUTOMOTIVE
Fresh Fruit Digital & Audi Nederland

BESTE GEBRUIK VAN SEARCH IN FINANCE
GoalGorilla & Debiteurenbeurs

BESTE GEBRUIK VAN SEARCH IN TRAVEL / LEISURE
HotelSpecials.nl

BESTE LOKALE CAMPAGNE
Blue Mango Interactive & Randstad

BESTE LOW BUDGET CAMPAGNE
Maatwerk Online & Healthclub NU

BESTE GEBRUIK VAN SOCIAL IN SEARCH CAMPAGNE
Fingerspitz & ABB Bouwgroep

BESTE BRANDING CAMPAGNE
Traffic4u & Studenten Goed Verzekerd

BESTE VIDEO CAMPAGNE
Tomorrowmen & Sanquin

BESTE PPC CAMPAGNE
Wehkamp

BESTE BING CAMPAGNE
Blue Mango Interactive & Staatsloterij

BESTE SEO CAMPAGNE
Adwise & Huidarts

BESTE DISPLAY CAMPAGNE
Adwise & Kees Smit Tuinmeubelen

BESTE SOCIAL ADVERTISING CAMPAGNE
Fingerspitz & Drogespieren.nl

BESTE PPC MANAGEMENT SOFTWARE
Adchieve

BESTE SEO SOFTWARE
ContentKing

BESTE RAPPORTAGE & ANALYTICS SOFTWARE
Swydo

BESTE MOBILE CAMPAGNE
Adwise & Kees Smit Tuinmeubelen

BEST AGENCY (klein)
Orangedotcom

BEST AGENCY (medium)
Adwise

BEST AGENCY (groot)
Blue Mango Interactive

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in