Premium Merkstrategie Autopodium naar Audax Audax Publishing neemt het glossy autoblad Autopodium over, het maandblad waarmee autojournalisten Benny Hogeweg en Bas Heideman na hun…
Premium Customer Experience Online gamer steeds ouder De voetbalclub als (wereld)merk rukt op. Neem bijvoorbeeld Manchester United: de band van deze vereniging met haar supporters is zo sterk…
Premium Purpose Marketing Betrouwbaarheid en eerlijkheid scoren De Nederlandse consument heeft het grootste vertrouwen in merken die betrouwbaarheid, eerlijkheid en oprechtheid uitstralen. De…
Premium Data & Insights Internet en televisie bij McDonald’s Europese tieners en twintigers hebben steeds meer te besteden. Ook Amerikaanse marketeers krijgen dat in de gaten.
Premium Purpose Marketing Online Telegraaf en Volkskrant zijn nog niet erg populair Over verstandig prijsbeleid bestaan heel wat misvattingen. In plaats van een proactief prijsbeleid, vallen veel marketeers nog steeds terug…
Premium Merkstrategie Autopodium naar Audax Audax Publishing neemt het glossy autoblad Autopodium over, het maandblad waarmee autojournalisten Benny Hogeweg en Bas Heideman na hun…
Premium Customer Experience Online gamer steeds ouder De voetbalclub als (wereld)merk rukt op. Neem bijvoorbeeld Manchester United: de band van deze vereniging met haar supporters is zo sterk…
Premium Purpose Marketing Betrouwbaarheid en eerlijkheid scoren De Nederlandse consument heeft het grootste vertrouwen in merken die betrouwbaarheid, eerlijkheid en oprechtheid uitstralen. De…
Premium Data & Insights Internet en televisie bij McDonald’s Europese tieners en twintigers hebben steeds meer te besteden. Ook Amerikaanse marketeers krijgen dat in de gaten.
Premium Purpose Marketing Online Telegraaf en Volkskrant zijn nog niet erg populair Over verstandig prijsbeleid bestaan heel wat misvattingen. In plaats van een proactief prijsbeleid, vallen veel marketeers nog steeds terug…
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee