Autopodium naar Audax


Volgens directeur Publishing Nico van Zetten van Audax heeft Autopodium een maandelijkse oplage van 30.000 exemplaren. Er verschenen tot nu toe vier nummers. De advertentiebezetting van het blad was erg mager, en het externe advertentieacquisitiebureau Adcom Media had de opdracht al teruggeven, aldus Van Zetten. Hij verwacht dat Audax veel meer advertenties kan binnenhalen voor Autopodium. ‘In synergie met HP/De Tijd, waarmee we de autoadvertentiemarkt al substantieel bedienen.’
Van Zetten, die de autowereld ook nog goed kent uit zijn Autovisie-tijd bij Bonaventura, werd al door verschillende auto-importeurs gebeld met felicitaties over zijn aankoop. ‘De markt kijk er positief tegenaan.’ Ook de oplage van het blad ziet hij wel omhoog gaan. ‘Maar niet volgende maand al.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHogeweg en Heideman komen als hoofdredacteuren in dienst van Audax. ‘Ze hebben bij mij redactionele onafhankelijkheid afgedwongen’, aldus Van Zetten. Audax had nog geen autoblad in huis.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid