Overslaan en naar de inhoud gaan

Snelle campagne voor behoud Kindernet

Landelijk is afgelopen dinsdag de campagne ‘Red de kindertelevisie! Red Kindernet! Red Nickelodeon!’ van start gegaan. Een campagne die…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne werd in slechts twee dagen ontwikkeld, geproduceerd en geplaatst. Jacqueline Bierhorst, Channel Manager Nickelodeon: ‘In een intensieve samenwerking met het bureau 707 Brand Communications en Viacom Outdoor werd dit razendsnel gerealiseerd.’

related partner content for mobile comes here

Er werden onder meer abri’s (in het Essent gebied), promoteams en flyers, radio promo’s op Radio 538 en Sky radio, televisie promo’s op TMF, MTV en op Nickelodeon ingezet. Verder is er een speciale actiesite reddekindertelevisie.nl waar ouders en kinderen elektronisch hun handtekening kunnen zetten.

Nickelodeon maakte dinsdag bekend haar samenwerking met Veronica te beëindigen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in