Snelle campagne voor behoud Kindernet
Landelijk is afgelopen dinsdag de campagne ‘Red de kindertelevisie! Red Kindernet! Red Nickelodeon!’ van start gegaan. Een campagne die…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De campagne werd in slechts twee dagen ontwikkeld, geproduceerd en geplaatst. Jacqueline Bierhorst, Channel Manager Nickelodeon: ‘In een intensieve samenwerking met het bureau 707 Brand Communications en Viacom Outdoor werd dit razendsnel gerealiseerd.’
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Er werden onder meer abri’s (in het Essent gebied), promoteams en flyers, radio promo’s op Radio 538 en Sky radio, televisie promo’s op TMF, MTV en op Nickelodeon ingezet. Verder is er een speciale actiesite reddekindertelevisie.nl waar ouders en kinderen elektronisch hun handtekening kunnen zetten.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSNickelodeon maakte dinsdag bekend haar samenwerking met Veronica te beëindigen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid