Overslaan en naar de inhoud gaan

'Online marketingcampagnes vaak te laat van start'

Bijna 70 procent van de via internet gehouden marketingcampagnes wordt niet op tijd gestart, blijkt uit een nieuwe enquête gehouden onder…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat leidt mogelijk tot verlies van nieuwe klanten en dalende tevredenheid bij bestaande klanten. Volgens de enquête, die namens SDL Tridion werd uitgevoerd, geeft 59 pct van de marketeers toe dat het web ‘van kritiek belang’ is voor hun wereldwijde merk en marketingstrategie, maar dat een combinatie van langdurige interne goedkeuringsprocessen, achterstand van de IT-afdeling en het gebruikte systeem voor Web Content Management ervoor zorgt dat hun webcontent maar matig tot stand komt.

related partner content for mobile comes here

Het is volgens de onderzoekers dan ook niet verbazingwekkend dat de grote meerderheid van de marketeers, 76 pct, de inhoud van hun website minstens eenmaal per week of zelfs dagelijks actualiseert. Toch worden de deadlines voor webpublicatie maar zelden gehaald: in minder dan 30 pct van de gevallen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in