Overslaan en naar de inhoud gaan

Toegevoegde waarde vergelijkingssites?

Iedereen kent ze wel, vergelijkingssites (ff googlen) als Vergelijk.nl, Bellen.com, Kieskeurig.nl, Kelkoo.nl en TelefonieVergelijker.nl. Ze…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Iedereen kent ze wel, vergelijkingssites (ff googlen) als , , , en . Ze zijn erg nuttig bij het inzicht krijgen in welke product of dienst het best aan je behoefte voldoet, maar het zijn er ondertussen zoveel.

related partner content for mobile comes here

Providers werken met ze samen, ze zorgen voor veel promotie en 'talk of the town' over je product. Maar hoe zit het met deze haat-liefde verhuiding. Hebben providers niets liever dat alle klanten direct bij hun komen? Wat is de toegevoegde waarde van deze vracht aan vergelijkingssites en hoe zorgen ze dat hun adviezen objectief blijven. Wat is de ervaring van ons als eindgebruikers? Wat zijn jullie gedachten?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
S de Raaf

In jouw vraagstelling wordt bij vergelijkers alleen de koppeling gemaakt met (telecom) vergelijkers. Echter vergelijkers zijn er op velerlei gebieden van Financiën, abonnementen, elektronica tot kleding. De toegevoegde waarde en betrouwbaarheid per soort vergelijker verschillen enorm. Financiele vergelijkers van complexe producten, zeker als zij eigendom zijn van verzekeraars, hebben een lagere betrouwbaarheid en toegevoegde waarde, denk aan indenpender. Dan onafhankelijke vergelijkers van goed te vergelijken fysieke producten zoals elektronica, denk hierbij aan Tweakers, Knibble of Kieskeurig.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in