Nederlandse man is digitaal
Vrijwel alle Nederlandse mannen zijn anno 2005 digitaal. Dat blijkt uit onderzoek van Sanoma Men’s Magazines (SMM) Kenniscentrum in…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Enkele andere resultaten uit het onderzoek:
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
- 29 procent zegt absoluut niet zonder elektronica of gadgets te kunnen
- 37 procent vindt dat elektronische producten en gadgets een grote toegevoegde warade hebben
- 55 procent van de mannen vindt dat elektronische foefjes voor plezier staan
- 40 procent vindt digitale televisie het innovatiefst De Nederlandse man (56 procent) verkiest de gedrukte versie van een krant of tijdschrift metgratis toegangs tot de online versie. Er bestaan vier groepen digitale manenen gemeten naar het gebruik van en binding met digitale producten of diensten. 23 procent (zo’n 1,5 miljoen Nederalndse mannen) ‘omarmen de digitale technologie’. Zij worden in het onderzoek de ‘Sprinters’genoemd. De groep die daarop volgt, heet ‘Voorlopers’, ook 23 procent. Zij ‘willen graag’ en doen hun best de ontwikkelingen bij te houden. Daarna volgen de ‘Volgers, een groep van 29 procent die de ontwikkeling wat kritischer bekijken. De laatse groep bestaat uit ‘Achterblijvers’, 23 procent die niet warm of koud worden van de digitale revolutie. De topvijf van merken die volgens de Nederlandse man vooruitlopen: Microsoft, Philips, iPod, Nokia en TomTom. 74 procent van de Nederlands mannen kent iPod, maar slechts drie procent gebruikt het. Als we naar Microsoft kijken: 95 procent kent het, 64 procent maakt er gebruik van.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid