Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlandse delegatie jury IMC European Awards bekend

De jury van de IMC European Awards is samengesteld en de Nederlandse delegatie bekend.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De internationale selectie van 60 vakmensen uit verschillende Europese landen buigt zich deze zomer over de beste Europese campagnes.

related partner content for mobile comes here

De IMC European Awards is de Europese erkenning voor de beste marketing communicatie campagnes. Alleen nationaal bekroonde campagnes kunnen meedingen naar een award. De jury beoordeelt de inzendingen op de pijlers strategie, mediakeuze, creatie en effectiviteit.

De Nederlandse afvaardiging bestaat uit:
Ronald Velten – IBM Benelux
Roel Welsing – Triodos Bank
Olivier Koning – Being There
Henk Nieuwenhuis – Ogilvy
Erik-Jan Koense – KOEN bureau
Jur Baart - Fitzroy

Voorzitter van de internationale jury is Renate Vogt (Friends4you). Nederland behoort tot de top 3 van best scorende landen in Europa. Bekroonde campagnes kunnen nog tot 15 juli worden ingezonden via .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in