Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlanders willen positief nieuws

Nederlanders willen meer aandacht in en van de media over positieve gebeurtenissen. De helft van de ondervraagden omschrijft de sfeer in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit blijkt uit een enquête onder 845 mensen door marktonderzoekbureau Millward Brown in odracht van jongerenorganisatie United Smile. Bijna alle ondervraagde mensen vinden dat iedereen kan bijdragen aan een positieve sfeer, en negen van de tien zijn daar ook zelf toe bereid. Ruim driekwart gaf aan mee te zullen doen aan een positieve actie van een betrouwbare organisatie.

related partner content for mobile comes here

United Smile houdt in november de campagne 'Nederland verandert, verander Nederland'. Jongeren kunnen zich aanmelden voor een 'action team', dat op straat aandacht vraagt voor positieve verandering in de maatschappij (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in