Nederlanders willen positief nieuws
Nederlanders willen meer aandacht in en van de media over positieve gebeurtenissen. De helft van de ondervraagden omschrijft de sfeer in…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dit blijkt uit een enquête onder 845 mensen door marktonderzoekbureau Millward Brown in odracht van jongerenorganisatie United Smile. Bijna alle ondervraagde mensen vinden dat iedereen kan bijdragen aan een positieve sfeer, en negen van de tien zijn daar ook zelf toe bereid. Ruim driekwart gaf aan mee te zullen doen aan een positieve actie van een betrouwbare organisatie.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
United Smile houdt in november de campagne 'Nederland verandert, verander Nederland'. Jongeren kunnen zich aanmelden voor een 'action team', dat op straat aandacht vraagt voor positieve verandering in de maatschappij (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid