Overslaan en naar de inhoud gaan

Marcel Beerthuizen nieuwe algemeen directeur SOS-Kinderdorpen

En hij is weer onder dak. Op 18 mei begint Marcel Beerthuizen als algemeen directeur van SOS.Kinderdorpen Nederland.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

En hij is weer onder dak. Op 18 mei begint Marcel Beerthuizen als algemeen directeur van Nederland.

related partner content for mobile comes here

Beerthuizen volgt in deze functie Albert Jaap van Santbrink op die zich zes jaar voor de internationale kinderhulporganisatie heeft ingezet. Beerthuizen werkte tot voor kort bij 2008/2009, maar ging daar .

Het goede doel is wel even iets anders, dan wat hij tot nu deed. Zijn ervaring binnen de marketingwereld wil Beerthuizen nu inzetten voor fondsenwerving om weeskinderen en verlaten kinderen blijvend op te vangen in een gezin.

Beerthuizen is –uiteraard- enthousiast over zijn nieuwe functie: “Ik heb altijd geweten dat ik uiteindelijk voor een goed doel zou gaan werken. Na 21 jaar ervaring op te hebben gedaan in de commerciële wereld hoop ik deze kennis nu toe te kunnen passen op deze bijzondere organisatie. Wat is er mooier dan wees- en verlaten kinderen overal ter wereld een kansrijke toekomst te kunnen geven?”

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in