
Nederlandse productontwikkelingsglorie in de Washington Post. Die bericht over de uitkomsten van een onderzoek aan de TU Eindhoven, waaruit blijkt wat wij allemaal reeds lang vermoedden: de helft van alle productretouren wordt niet veroorzaakt door een defect, maar door een wanhopige gebruiker die het ding niet aan de praat kreeg (zie foto van typische Philips-consument).
TUE-medewerkster Elke den Ouden van de vakgroep Quality & Reliability Enegineering gaf dit weekend voorafgaand aan de presentatie van haar resultaten een aantal Philips-managers wat van hun eigen producten mee. Na afloop bleek dat de Philips-baasjes het er niet veel beter afbrachten dan hun consumenten.
Vacatures
Specialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.comEn nu maar hopen dat dit allemaal doorsijpelt naar de productontwikkelaars.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee